102252
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 123)
Treścią książki są zagadnienia związane z edukacją informacyjną, reprezentującą w polskiej literaturze problematykę information literacy. Głównym celem Autorki było ustalenie, w jakim stopniu poddawany reformom polski system oświaty dostosowuje się do ogólnoświatowych tendencji kształcenia idealnych użytkowników informacji. Dla ilustracji problemu przedstawiono standardy o zasięgu międzynarodowym i narodowym przygotowywanych z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku szkolnym. Zaobserwowane na ich podstawie prawidłowości zostały wykorzystane do ustalenia stanu kształcenia kompetencji informacyjnych w polskich szkołach. Zwrócono również uwagę na miejsce, jakie w procesie edukacji informacyjnej przypadało bibliotekarzowi i bibliotece szkolnej na przestrzeni prawie 30 ostatnich lat.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 Met. [Dział Instr-metod.] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 133-153.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej